VŠEOBECNÉ OBCHODNÉ PODMIENKY
KONTAJNERY.sk
BAUGRUP s.r.o., so sídlom: Galvaniho 7/D, Bratislava – mestská časť Ružinov 821 04, IČO: 46 129 375,
zapísaná v Obchodnom registri Okresného súdu Bratislava I, oddiel: Sro, vložka č.: 72355/B
(ďalej aj ako „VOP“)
I. Predmet všeobecných obchodných podmienok
- Tieto všeobecné obchodné podmienky upravujú práva a povinnosti zmluvných strán pri kúpe
a predaji kontajnerov špecifikovaných v bode 4 tohto článku VOP. Kúpa a predaj kontajnerov
prebieha na základe kúpnej zmluvy resp. faktúry uzatvorenej medzi predávajúcim a kupujúcim. - Predávajúcim je spoločnosť BAUGRUP s.r.o., so sídlom: Galvaniho 7/D, Bratislava – mestská časť
Ružinov 821 04, IČO: 46 129 375, zapísaná v Obchodnom registri Okresného súdu Bratislava I,
oddiel: Sro, vložka č.: 72355/B. Predávajúci pri uzatváraní a plnení kúpnej zmluvy koná v rámci
predmetu svojej podnikateľskej činnosti. Na účely spotrebiteľskej zmluvy sa predávajúci
považuje za dodávateľa. - Kupujúcim môže byť fyzická osoba alebo právnická osoba. Fyzická osoba môže mať postavenie
spotrebiteľa alebo podnikateľa. - Predmetom predaja sú nové skladové, obytné, kancelárske či sanitárne kontajnery špecifikované
na webovom sídle predávajúceho: www.kontajnery.sk (ďalej ako „predmet predaja“). - Spotrebiteľskou zmluvou je každá zmluva bez ohľadu na právnu formu, ktorú uzatvára
dodávateľ so spotrebiteľom. - Dodávateľ je osoba, ktorá pri uzatváraní a plnení spotrebiteľskej zmluvy koná v rámci predmetu
svojej obchodnej alebo inej podnikateľskej činnosti. - Spotrebiteľom je fyzická osoba, ktorá pri uzatváraní a plnení spotrebiteľskej zmluvy nekoná
v rámci predmetu svojej obchodnej činnosti alebo inej podnikateľskej činnosti. - Právne vzťahy predávajúceho so spotrebiteľom výslovne neupravené týmito VOP sa riadia
príslušnými ustanoveniami zákona č 40/1964 Zb. Občiansky zákonník, ako aj súvisiacimi
predpismi. - Podnikateľom je:
- osoba zapísaná v obchodnom registri,
- osoba, ktorá podniká na základe živnostenského oprávnenia,
- osoba, ktorá podniká na základe iného než živnostenského oprávnenia podľa osobitných
predpisov, - fyzická osoba, ktorá vykonáva poľnohospodársku výrobu a je zapísaná do evidencie podľa
osobitného predpisu
2
- Orgánom dozoru je Slovenská obchodná inšpekcia (SOI) Inšpektorát SOI pre Bratislavský kraj P.
O. BOX 5, Bajkalská 21/A, 820 07 Bratislava.
II. Postup pri objednávaní - Kupujúci môže nezáväzne prejaviť záujem o kúpu predmetu predaja prostredníctvom
kontaktného formuláru zverejneného na webovom sídle predávajúceho: www.kontajnery.sk
alebo zaslaním dopytu e-mailom na e-mailovú adresu predávajúceho: obchod@kontajnery.sk. - Predávajúci podľa dopytu kupujúceho vypracuje cenovú ponuku požadovaného predmetu
predaja, prípadne ďalších služieb, najmä sprostredkovania alebo zaistenia prepravy, ďalej len
(„cenová ponuka“) a zašle ju na odsúhlasenie kupujúcemu. V cenovej ponuke predávajúci
uvedie, že súčasťou zmluvných dojednaní sú všeobecné obchodné podmienky predávajúceho,
s ktorými sa kupujúci môže zoznámiť na webovom sídle predávajúceho. Kupujúci je povinný
oboznámiť sa so všeobecnými obchodnými podmienkami predávajúceho zverejnenými na
webovom sídle predávajúceho. Predávajúci súčasne upozorní kupujúceho, že odoslaním
objednávky kupujúci potvrdzuje oboznámenie sa so všeobecnými obchodnými podmienkami. - Na základe odsúhlasenej cenovej ponuky kupujúci vypracuje záväznú objednávku obsahujúcu
špecifikáciu predmetu predaja, objednaných služieb, dohodnutú kúpnu cenu, prípadne ďalšie
dojednania strán. Odoslaním objednávky kupujúci potvrdzuje, že sa oboznámil so
všeobecnými obchodnými podmienkami, s celkovou cenou predmetu predaja a ostatnými
nákladmi (náklady na dodanie, dopravu) o dodacích podmienkach, lehote, do ktorej sa
predávajúci zaväzuje dodať predmet predaja, ako aj o podmienkach súvisiacich s
dostupnosťou predmetu predaja, ak sa na daný predmet predaja vzťahuje akékoľvek
obmedzenie spojené s jeho dostupnosťou. Odoslaním objednávky kupujúci potvrdzuje, že si
je vedomý povinnosti zaplatiť dohodnutú cenu za predmet predaja. - Predávajúci na základe doručenej objednávky kupujúceho vystaví kupujúcemu zálohovú
faktúru, ktorá je akceptáciou objednávky predávajúcim. Kúpna zmluva je medzi stranami
uzavretá okamihom zaplatenia zálohovej faktúry predávajúcemu. Kupujúci odsúhlasením
všeobecných obchodných podmienok predávajúceho berie na vedomie a je uzrozumený s tým,
že všetky doložky a výhrady predávajúceho uvedené na faktúre, sú súčasťou zmluvného
dojednania medzi stranami a sú preto pre kupujúceho záväzné. - Po zaplatení zálohovej faktúry kupujúcim vydá predávajúci príkaz na zhotovenie kontajnera,
pokiaľ už ho nemá predávajúci skladom. Po zhotovení kontajnera vystaví predávajúci riadnu
faktúru na doplatenie zvyšku ceny a zašle ju na úhradu kupujúcemu.
III. Platobné podmienky - Kupujúci môže uhradiť cenu za predmet predaja bankovým prevodom alebo priamym
vkladom na bankový účet predávajúceho uvedený v zálohovej faktúre. - Ak kupujúci odstúpi od uzavretej zmluvy s predávajúcim alebo ak budú kupujúcemu vrátené
peňažné prostriedky z iného dôvodu, predávajúci vráti kupujúcemu peňažné prostriedky
3
rovnakým spôsobom, akým ich prijal. Kupujúci je zodpovedný za správnosť údajov pre vrátenie
peňažných prostriedkov, ktoré poskytne predávajúcemu v prípade, že nie je možné peňažné
prostriedky vrátiť rovnakým spôsobom, akým bola prevedená platba za objednávku (napr. v
prípade, kedy predávajúci na základe vlastného uváženia vyhovie požiadavke kupujúceho na
zmenu spôsobu vrátenia peňažných prostriedkov).
IV. Odovzdanie a prevzatie predmetu predaja - Predávajúci sa zaväzuje dodať kupujúcemu predmet predaja v dohodnutej lehote a začne
predmet predaja vyrábať hneď po zaplatení kúpnej ceny kupujúcim resp. zálohovej faktúry.
Odovzdanie predmetu bude následne realizované do 5 dní a to v prípade, že kupujúci zaplatil
celú kúpnu cenu. Kupujúci berie na vedomie, že môžu nastať okolnosti neovplyvniteľné
predávajúcim spôsobujúce nemožnosť dodania objednaného predmetu predaja (okolnosti
vyššej moci); v takom prípade platí obdobne bod 2 tohto článku VOP. - Ak vyššie uvedená doba dodania bude z technických dôvodov nesplniteľná, predávajúci sa
zaväzuje o tom bezodkladne informovať kupujúceho. Ak sa predávajúci a kupujúci nedohodnú
o dodaní predmetu predaja v náhradnej lehote, o poskytnutí iného predmetu predaja v
rovnakej kvalite a cene, ani o inom náhradnom plnení, predávajúci sa zaväzuje najneskôr do
15 dní od oznámenia nesplniteľnosti doby dodania kupujúcemu vrátiť cenu zaplatenú za
predmet predaja. Cena bude vrátená rovnakým spôsobom použitým pri platbe ceny za
predmet predaja kupujúcim. - Ak sa realizuje odovzdanie a prevzatie predmetu predaja u predávajúceho v Showroome /
odbernom mieste, zmluvné strany alebo osoby nimi určené potvrdia odovzdanie a prevzatie
predmetu predaja podpisom dokumentu s názvom „Potvrdenie o vyzdvihnutí kontajnera“. V
Potvrdení o vyzdvihnutí kontajnera je zaznamenaný stav predmetu predaja v dobe odovzdania
a vyhlásenie predávajúceho o odsúhlasení tohto stavu či záznam o prípadných námietkach.
Kupujúci je povinný si predmet predaja pred prevzatím prezrieť a skontrolovať jeho stav za
účelom zistenia, či zodpovedá jeho požiadavkám. Predávajúci je povinný kupujúcemu
prehliadku vždy umožniť. V prípade, že kupujúci možnosť prehliadky nevyužije, neskôr nie je
oprávnený namietať nedostatky, ktoré mohol pri obhliadke pri prevzatí predmetu predaja
zistiť. Každá strana dostane jeden rovnopis Potvrdenia o vyzdvihnutí kontajnera. - Ak sa realizuje odovzdanie a prevzatie predmetu predaja na mieste určenom kupujúcim, je
kupujúci povinný na svoje náklady zaistiť a pripraviť vhodné miesto na umiestnenie predmetu
predaja. Vhodným miestom na umiestnenie predmetu predaja sa rozumie najmä kvalitne
spevnená plocha, prístupnosť miesta s dostatočným manipulačným priestorom a bezpečné
pracovné podmienky. Kupujúci zodpovedá predávajúcemu za všetky náklady vzniknuté v
súvislosti s nepripraveným alebo nevhodne pripraveným miestom na umiestnenie predmetu
predaja (najmä nadpráca, poplatky prepravcu, pokuty a pod.). Predávajúci nezodpovedá za
inštaláciu elektrických alebo iných prípojok. Kupujúci je povinný poskytnúť presnú adresu na
doručenie predmetu predaja a zabezpečiť dostatočne veľkú plochu na prejazd transportu s
predmetom predaja. Ďalší postup je rovnaký, ako v bode 3 tohto článku VOP.
4 - Predmet predaja odovzdá predávajúci kupujúcemu až po úplnom zaplatení kúpnej ceny, ak sa
strany nedohodnú písomne inak. Vlastnícke právo k predmetu predaja prechádza na
kupujúceho až úplným zaplatením kúpnej ceny. Nebezpečenstvo škody na predmete predaja
na kupujúceho prechádza prevzatím predmetu predaja. Kupujúci berie na vedomie a je
uzrozumený s tým, že predávajúci zostáva vlastníkom predmetu predaja do okamihu úplného
zaplatenia kúpnej ceny. Kupujúci berie na vedomie a je uzrozumený s tým, že do doby úplného
zaplatenia kúpnej ceny nie je oprávnený na predmete predaja vykonávať akékoľvek zmeny
alebo úpravy. V prípade porušenia tejto povinnosti kupujúci zodpovedá predávajúcemu za
všetky škody na predmete predaja vzniknuté v súvislosťami so zmenami alebo úpravami
predmetu predaja. Kupujúci berie na vedomie, že na predmete predaja môžu byť nepatrné
odreniny či škrabance vzniknuté v dôsledku prepravy, a že tieto kozmetické nedostatky
nebudú predmetom budúcej reklamácie. Predmet predaja je vyhotovený z plechu. Nepatrné
odreniny či škrabance vzniknuté pri preprave predmetu predaja sú obvyklé. - Preprava predmetu predaja do miesta určeného kupujúcim sa vždy realizuje na náklady a
nebezpečenstvo kupujúceho. Predávajúci nie je oprávnený uplatňovať voči prepravcovi
akékoľvek právne nároky. Všetky tieto práva patria výlučne kupujúcemu. - Kupujúci je povinný mailom oznámiť predávajúcemu bez zbytočného odkladu vady predmetu
predaja zistené pri prevzatí predmetu predaja. Kupujúci je povinný dané vady oznámiť
najneskôr do troch dní od prevzatia predmetu predaja. Ak kupujúci neoznámi vady predmetu
predaja riadne a včas, stráca práva a nároky z chybného plnenia.
V. Záručné podmienky - Záručné podmienky na predmet predaja sa riadia reklamačným poriadkom predávajúceho
zverejnenom na webovom sídle www.kontajnery.sk a platnými právnymi predpismi Slovenskej
republiky. Záručné podmienky sú aj súčasťou týchto VOP.
VI. Nároky predávajúceho a kupujúceho - V prípade omeškania kupujúceho s úhradou kúpnej ceny alebo s plnením iných peňažných
záväzkov voči predávajúcemu sa kupujúci zaväzuje zaplatiť predávajúcemu zmluvný úrok z
omeškania vo výške 18% ročne z dlžnej čiastky. Povinnosť zaplatiť zmluvný úrok podľa tohto
bodu VOP sa nevzťahuje na kupujúceho, ktorý je spotrebiteľom. - Ak je kupujúci v omeškaní s úhradou peňažného záväzku dlhším ako 15 dní, je predávajúci
s okamžitou účinnosťou oprávnený odstúpiť od kúpnej zmluvy. Oznámenie o odstúpenie od
kúpnej zmluvy musí byť písomné a zaslané na adresu kupujúceho. Predávajúci je ďalej
oprávnený odstúpiť od kúpnej zmluvy v prípade, že kupujúci bez zjavného dôvodu odmietne
prevzatie predmetu predaja. - Predávajúci je ďalej oprávnený odstúpiť od kúpnej zmluvy v prípade právoplatného súdneho
rozhodnutia o zrušení a nariadení likvidácie kupujúceho alebo v prípade, že je na kupujúceho
vyhlásené konkurzné konanie alebo pokiaľ kupujúci rozhodne o svojom zrušení.
5 - Ak dôjde k zrušeniu kúpnej zmluvy pred odovzdaním predmetu predaja z dôvodov na strane
kupujúceho, vrátane situácie kedy kupujúci odmietne prevzatie alebo zaplatenie predmetu
predaja bez akéhokoľvek oprávneného dôvodu, je kupujúci povinný uhradiť predávajúcemu
zmluvnú pokutu vo výške 30% z dohodnutej kúpnej ceny predmetu predaja bez DPH a
súčasne, okrem tejto zmluvnej pokuty, uhradiť predávajúcemu všetky náklady vzniknuté v
súvislosti s plnením kúpnej zmluvy najmä náklady na umiestnenie/ zloženie predmetu predaja,
poplatky a náklady prepravcu, penále a pokuty a pod.. Táto povinnosť sa nevzťahuje na
kupujúceho, ktorý je spotrebiteľom. - V prípade omeškania s úhradou platieb je kupujúci povinný uhradiť predávajúcemu všetky
náklady vzniknuté predávajúcemu v súvislosti s vymáhaním pohľadávky, a to vrátane poplatkov
za služby spoločnosti zaoberajúce sa vymáhaním pohľadávok. - V prípade omeškania s úhradou platieb je predávajúci oprávnený použiť finančné prostriedky
najprv na úhradu nákladov podľa predchádzajúceho odseku, ďalej na úrok z omeškania a až
potom na úhradu dlžnej čiastky.
VII. Odstúpenie od zmluvy
A. Odstúpenie od zmluvy spotrebiteľom - Kupujúci, ktorý vo vzťahu k predávajúcemu vystupuje ako spotrebiteľ, má právo odstúpiť od
zmluvy bez uvedenia dôvodu do 14 dní odo dňa prevzatia predmetu predaja. Lehota sa
považuje za zachovanú, ak oznámenie o odstúpení od zmluvy bolo odoslané predávajúcemu
najneskôr v posledný deň lehoty. Dôkazné bremeno o uplatnení práva na odstúpenie od
zmluvy znáša kupujúci. - Kupujúci nemôže odstúpiť od zmluvy, predmetom ktorej je predaj predmetu predaja
zhotoveného podľa osobitných požiadaviek kupujúceho, predmetu predaja vyrobeného na
mieru alebo predmetu predaja určeného osobitne pre jedného kupujúceho. - Predávajúci umožňuje spotrebiteľovi odstúpiť prostredníctvom vyplneného a odoslaného
vzorového formulára pre odstúpenie od zmluvy. Formulár je zverejnený na webovom sídle
predávajúceho. - Odstúpenie je možné zaslať poštou na adresu BAUGRUP s.r.o., so sídlom: Galvaniho 7/D,
Bratislava – mestská časť Ružinov 821 04 alebo e-mailom na e-mailovú adresu
obchod@kontajnery.sk. - Kupujúci spotrebiteľ zodpovedá predávajúcemu len za zníženie hodnoty predmetu predaja,
ktoré vzniklo v dôsledku nakladania s týmto predmetom predaja inak, než je nutné s ním
nakladať s ohľadom na jeho povahu a vlastnosti. - Ak odstúpi kupujúci spotrebiteľ od zmluvy, predávajúci mu vráti bez zbytočného odkladu,
najneskôr do 14 dní od odstúpenia od zmluvy, všetky peňažné prostriedky, ktoré od neho na
základe zmluvy prijal.
6 - Spotrebiteľ berie na vedomie, že ak neodstúpi od zmluvy z dôvodu vadnosti predmetu predaja,
bude znášať náklady na vrátenie predmetu predaja predávajúcemu. - Kupujúci je povinný dohodnúť sa s predávajúcim na termíne vrátenia predmetu predaja
a umožniť predávajúcemu predmet predaja vyzdvihnúť. Prepravu predmetu predaja naspäť
predávajúcemu po odstúpení od zmluvy zabezpečí predávajúci.
B. Odstúpenie od zmluvy podnikateľom - Kupujúci nie je oprávnený od zmluvy odstúpiť.
VIII. Postúpenie práv - Kupujúci je oprávnený previesť alebo postúpiť práva vyplývajúce z kúpnej zmluvy na tretiu
osobu iba s predchádzajúcim písomným súhlasom predávajúceho.
IX. Spracúvanie osobných údajov - Prevádzkovateľom osobných údajov je spoločnosť BAUGRUP s.r.o., so sídlom: Galvaniho 7/D,
Bratislava – mestská časť Ružinov 821 04, IČO: 46 129 375, zapísaná v Obchodnom registri
Okresného súdu Bratislava I, oddiel: Sro, vložka č.: 72355/B. Uvedená spoločnosť spracúva
osobné údaje za podmienok uvedených nižšie. - Právnym základom spracúvania osobných údajov kupujúceho je § 13 ods. 1 písm. b) a písm. c)
zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov. - Podľa § 13 ods. 1 písm. b) zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a
doplnení niektorých zákonov „spracúvanie osobných údajov je nevyhnutné na plnenie zmluvy,
ktorej zmluvnou stranou je dotknutá osoba, alebo na vykonanie opatrenia pred uzatvorením
zmluvy na základe žiadosti dotknutej osoby.“ - Podľa § 13 ods. 1 písm. c) zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a
doplnení niektorých zákonov „spracúvanie osobných údajov je nevyhnutné podľa osobitného
predpisu alebo medzinárodnej zmluvy, ktorou je Slovenská republika viazaná“ (napr. zákon o
účtovníctve, zákon o dani z pridanej hodnoty, zákon o dani z príjmov, zákon o ochrane
spotrebiteľa, zákon o archívoch a registratúrach).“ - Osobné údaje predávajúci spracúva na účely predaja a dodania predmetu predaja kupujúcemu
a na účely vybavenia reklamácie. - Predávajúci spracúva údaje kupujúceho v nasledovnom rozsahu: meno a priezvisko, obchodné
meno, sídlo, IČO, telefónne číslo, e-mailová adresa, údaje uvedené v objednávke, údaje
súvisiace s platbou za predmet predaja (číslo účtu, uhradená suma, dátum pripísania úhrady
na účet predávajúceho). - Príjemcom osobných údajov sú nasledovné osoby:
7
- kuriérska alebo prepravná spoločnosť zabezpečujúca dodávku predmetu predaja, servisní
partneri, dodávatelia, poisťovne, iné orgány v spotrebiteľskom konaní, prepravné
spoločnosti v súvislosti s vybavovaním reklamácií, daňoví poradcovia, audítori, právnici,
súdy a orgány verejnej správy ako prevádzkovatelia alebo sprostredkovatelia
- Osobné údaje sú spracúvané počas obdobia plnenia zmluvy a počas plynutia záručnej lehoty
na dodaný predmet predaja. Osobné údaje sú spracúvané dlhšie výlučne v prípade
stanovenom príslušným právnym predpisom. - Dotknutá osoba má právo podať návrh na začatie konania na Úrad na ochranu osobných
údajov Slovenskej republiky, ak sa domnieva, že je priamo dotknutá na svojich právach
ustanovených Nariadením GDPR alebo príslušnými právnymi predpismi. - Dotknutá osoba má voči prevádzkovateľovi právo (i) požadovať prístup k osobným údajom,
(ii) na opravu osobných údajov, (iii) na vymazanie osobných údajov, (iv) na obmedzenie
spracúvania osobných údajov, (v) právo na prenosnosť osobných údajov a (vi) právo namietať
proti spracúvaniu osobných údajov. Tieto práva si dotknutá osoba môže uplatniť
kontaktovaním predávajúceho niektorým z nasledujúcich spôsobov:
- písomne zaslaním listu na adresu sídla spoločnosti s uvedením mena a priezviska
zodpovednej osoby pod názvom spoločnosti, - elektronicky zaslaním e-mailu na e-mailovú adresu obchod@kontajnery.sk
- telefonicky na telefónnom čísle +421 905 542 568
- elektronicky na webovej stránke www.kontajnery.sk
- iným spôsobom vyplývajúcim z príslušných právnych predpisov
Príslušným právnym predpisom je najmä Nariadenie GDPR, aplikovateľný zákon o ochrane
osobných údajov v účinnom znení a ostatné aplikovateľné všeobecne záväzné právne predpisy.
X. Záverečné ustanovenia
- Tieto všeobecné obchodné podmienky sa taktiež vzťahujú na predaj hnuteľných vecí,
tvoriacich súčasti alebo príslušenstvo kontajnerov, najmä častí kontajnerov, vybavenie a
zariadenia kontajnerov. - Predávajúci si vyhradzuje právo zmeny ceny. Pri zmene ceny predávajúci kontaktuje
kupujúceho. Kupujúci má právo pri takto upravených cenách objednávku stornovať. - Kupujúci prehlasuje, že odoslaním objednávky potvrdzuje oboznámenie sa s týmito
všeobecnými obchodnými podmienkami a že s nimi súhlasí. - Kupujúci prehlasuje, že odoslaním objednávky potvrdzuje oboznámenie sa s reklamačným
poriadkom, ktorý je súčasťou týchto všeobecných obchodných podmienok a že s nim súhlasí. - Bez ohľadu na ostatné ustanovenia zmluvy, predávajúci nezodpovedá kupujúcemu za ušlý zisk,
stratu príležitostí alebo žiadne iné nepriame alebo následné straty v dôsledku nedbalosti,
porušenia zmluvy alebo vzniknuté iným spôsobom.
8 - Tieto všeobecné obchodné podmienky boli formulované a ustanovené v dobrej viere, za
účelom splnenia zákonných podmienok a úprav korektných obchodných vzťahov medzi
predávajúcim a kupujúcim. Ak je niektoré ustanovenie týchto podmienok neplatné alebo
nevynútiteľné, a to celkom alebo čiastočne, platnosť a vynútiteľnosť ostatných ustanovení a
zvyšné časti príslušného ustanovenia tým zostávajú nedotknuté. - Prípadné spory budú riešené predovšetkým dohodou. Prípadné spory medzi predávajúcim a
kupujúcim je možné riešiť taktiež mimosúdnou cestou. V takomto prípade kupujúci –
spotrebiteľ môže kontaktovať subjekt mimosúdneho riešenia sporov, ktorým je napríklad
Slovenská obchodná inšpekcia alebo spor riešiť prostredníctvom k tomu určenej ODR
platformy. Predávajúci odporúča kupujúcemu najskôr využiť kontakt na predávajúceho pre
vyriešenie vzniknutej situácie skôr ako bude pristúpené k mimosúdnemu riešeniu sporu. V
prípade nedosiahnutia mimosúdnej dohody bude na riešenie sporu poverený vecne i miestne
príslušný všeobecný súd žalovaného stanovený podľa príslušných ustanovení právnych
predpisov Slovenskej republiky. - Kontaktnou e-mailovou adresou predávajúceho je obchod@kontajnery.sk. Kontaktným
telefónnym číslom predávajúceho je +421 905 542 568. Kontaktné údaje predávajúceho pre
doručovanie poštou sú BAUGRUP s.r.o., Galvaniho 7/D, Bratislava – mestská časť Ružinov 821
04. - Právne vzťahy a podmienky tu výslovne neupravené ako aj prípadné spory vzniknuté
z neplnenia týchto podmienok sa riadia príslušnými ustanoveniami Obchodného alebo
Občianskeho zákonníka. - Predávajúci a kupujúci sa dohodli, že plne uznávajú komunikáciu na diaľku – telefonickú,
faxovú (vrátane ručne vypísanej objednávky), elektronickú formu komunikácie, najmä
prostredníctvom elektronickej pošty a internetovej siete ako platnú a záväznú pre obe zmluvné
strany. - Tieto všeobecné obchodné podmienky sú účinné od 1.1.2023