Zásady ochrany osobných údajov

Zásady ochrany osobných údajov

VŠEOBECNÉ OBCHODNÉ PODMIENKY
KONTAJNERY.sk

BAUGRUP s.r.o., so sídlom: Galvaniho 7/D, Bratislava – mestská časť Ružinov 821 04, IČO: 46 129 375,
zapísaná v Obchodnom registri Okresného súdu Bratislava I, oddiel: Sro, vložka č.: 72355/B
(ďalej aj ako „VOP“)
I. Predmet všeobecných obchodných podmienok

  1. Tieto všeobecné obchodné podmienky upravujú práva a povinnosti zmluvných strán pri kúpe
    a predaji kontajnerov špecifikovaných v bode 4 tohto článku VOP. Kúpa a predaj kontajnerov
    prebieha na základe kúpnej zmluvy resp. faktúry uzatvorenej medzi predávajúcim a kupujúcim.
  2. Predávajúcim je spoločnosť BAUGRUP s.r.o., so sídlom: Galvaniho 7/D, Bratislava – mestská časť
    Ružinov 821 04, IČO: 46 129 375, zapísaná v Obchodnom registri Okresného súdu Bratislava I,
    oddiel: Sro, vložka č.: 72355/B. Predávajúci pri uzatváraní a plnení kúpnej zmluvy koná v rámci
    predmetu svojej podnikateľskej činnosti. Na účely spotrebiteľskej zmluvy sa predávajúci
    považuje za dodávateľa.
  3. Kupujúcim môže byť fyzická osoba alebo právnická osoba. Fyzická osoba môže mať postavenie
    spotrebiteľa alebo podnikateľa.
  4. Predmetom predaja sú nové skladové, obytné, kancelárske či sanitárne kontajnery špecifikované
    na webovom sídle predávajúceho: www.kontajnery.sk (ďalej ako „predmet predaja“).
  5. Spotrebiteľskou zmluvou je každá zmluva bez ohľadu na právnu formu, ktorú uzatvára
    dodávateľ so spotrebiteľom.
  6. Dodávateľ je osoba, ktorá pri uzatváraní a plnení spotrebiteľskej zmluvy koná v rámci predmetu
    svojej obchodnej alebo inej podnikateľskej činnosti.
  7. Spotrebiteľom je fyzická osoba, ktorá pri uzatváraní a plnení spotrebiteľskej zmluvy nekoná
    v rámci predmetu svojej obchodnej činnosti alebo inej podnikateľskej činnosti.
  8. Právne vzťahy predávajúceho so spotrebiteľom výslovne neupravené týmito VOP sa riadia
    príslušnými ustanoveniami zákona č 40/1964 Zb. Občiansky zákonník, ako aj súvisiacimi
    predpismi.
  9. Podnikateľom je:
  • osoba zapísaná v obchodnom registri,
  • osoba, ktorá podniká na základe živnostenského oprávnenia,
  • osoba, ktorá podniká na základe iného než živnostenského oprávnenia podľa osobitných
    predpisov,
  • fyzická osoba, ktorá vykonáva poľnohospodársku výrobu a je zapísaná do evidencie podľa
    osobitného predpisu
    2
  1. Orgánom dozoru je Slovenská obchodná inšpekcia (SOI) Inšpektorát SOI pre Bratislavský kraj P.
    O. BOX 5, Bajkalská 21/A, 820 07 Bratislava.
    II. Postup pri objednávaní
  2. Kupujúci môže nezáväzne prejaviť záujem o kúpu predmetu predaja prostredníctvom
    kontaktného formuláru zverejneného na webovom sídle predávajúceho: www.kontajnery.sk
    alebo zaslaním dopytu e-mailom na e-mailovú adresu predávajúceho: obchod@kontajnery.sk.
  3. Predávajúci podľa dopytu kupujúceho vypracuje cenovú ponuku požadovaného predmetu
    predaja, prípadne ďalších služieb, najmä sprostredkovania alebo zaistenia prepravy, ďalej len
    („cenová ponuka“) a zašle ju na odsúhlasenie kupujúcemu. V cenovej ponuke predávajúci
    uvedie, že súčasťou zmluvných dojednaní sú všeobecné obchodné podmienky predávajúceho,
    s ktorými sa kupujúci môže zoznámiť na webovom sídle predávajúceho. Kupujúci je povinný
    oboznámiť sa so všeobecnými obchodnými podmienkami predávajúceho zverejnenými na
    webovom sídle predávajúceho. Predávajúci súčasne upozorní kupujúceho, že odoslaním
    objednávky kupujúci potvrdzuje oboznámenie sa so všeobecnými obchodnými podmienkami.
  4. Na základe odsúhlasenej cenovej ponuky kupujúci vypracuje záväznú objednávku obsahujúcu
    špecifikáciu predmetu predaja, objednaných služieb, dohodnutú kúpnu cenu, prípadne ďalšie
    dojednania strán. Odoslaním objednávky kupujúci potvrdzuje, že sa oboznámil so
    všeobecnými obchodnými podmienkami, s celkovou cenou predmetu predaja a ostatnými
    nákladmi (náklady na dodanie, dopravu) o dodacích podmienkach, lehote, do ktorej sa
    predávajúci zaväzuje dodať predmet predaja, ako aj o podmienkach súvisiacich s
    dostupnosťou predmetu predaja, ak sa na daný predmet predaja vzťahuje akékoľvek
    obmedzenie spojené s jeho dostupnosťou. Odoslaním objednávky kupujúci potvrdzuje, že si
    je vedomý povinnosti zaplatiť dohodnutú cenu za predmet predaja.
  5. Predávajúci na základe doručenej objednávky kupujúceho vystaví kupujúcemu zálohovú
    faktúru, ktorá je akceptáciou objednávky predávajúcim. Kúpna zmluva je medzi stranami
    uzavretá okamihom zaplatenia zálohovej faktúry predávajúcemu. Kupujúci odsúhlasením
    všeobecných obchodných podmienok predávajúceho berie na vedomie a je uzrozumený s tým,
    že všetky doložky a výhrady predávajúceho uvedené na faktúre, sú súčasťou zmluvného
    dojednania medzi stranami a sú preto pre kupujúceho záväzné.
  6. Po zaplatení zálohovej faktúry kupujúcim vydá predávajúci príkaz na zhotovenie kontajnera,
    pokiaľ už ho nemá predávajúci skladom. Po zhotovení kontajnera vystaví predávajúci riadnu
    faktúru na doplatenie zvyšku ceny a zašle ju na úhradu kupujúcemu.
    III. Platobné podmienky
  7. Kupujúci môže uhradiť cenu za predmet predaja bankovým prevodom alebo priamym
    vkladom na bankový účet predávajúceho uvedený v zálohovej faktúre.
  8. Ak kupujúci odstúpi od uzavretej zmluvy s predávajúcim alebo ak budú kupujúcemu vrátené
    peňažné prostriedky z iného dôvodu, predávajúci vráti kupujúcemu peňažné prostriedky
    3
    rovnakým spôsobom, akým ich prijal. Kupujúci je zodpovedný za správnosť údajov pre vrátenie
    peňažných prostriedkov, ktoré poskytne predávajúcemu v prípade, že nie je možné peňažné
    prostriedky vrátiť rovnakým spôsobom, akým bola prevedená platba za objednávku (napr. v
    prípade, kedy predávajúci na základe vlastného uváženia vyhovie požiadavke kupujúceho na
    zmenu spôsobu vrátenia peňažných prostriedkov).
    IV. Odovzdanie a prevzatie predmetu predaja
  9. Predávajúci sa zaväzuje dodať kupujúcemu predmet predaja v dohodnutej lehote a začne
    predmet predaja vyrábať hneď po zaplatení kúpnej ceny kupujúcim resp. zálohovej faktúry.
    Odovzdanie predmetu bude následne realizované do 5 dní a to v prípade, že kupujúci zaplatil
    celú kúpnu cenu. Kupujúci berie na vedomie, že môžu nastať okolnosti neovplyvniteľné
    predávajúcim spôsobujúce nemožnosť dodania objednaného predmetu predaja (okolnosti
    vyššej moci); v takom prípade platí obdobne bod 2 tohto článku VOP.
  10. Ak vyššie uvedená doba dodania bude z technických dôvodov nesplniteľná, predávajúci sa
    zaväzuje o tom bezodkladne informovať kupujúceho. Ak sa predávajúci a kupujúci nedohodnú
    o dodaní predmetu predaja v náhradnej lehote, o poskytnutí iného predmetu predaja v
    rovnakej kvalite a cene, ani o inom náhradnom plnení, predávajúci sa zaväzuje najneskôr do
    15 dní od oznámenia nesplniteľnosti doby dodania kupujúcemu vrátiť cenu zaplatenú za
    predmet predaja. Cena bude vrátená rovnakým spôsobom použitým pri platbe ceny za
    predmet predaja kupujúcim.
  11. Ak sa realizuje odovzdanie a prevzatie predmetu predaja u predávajúceho v Showroome /
    odbernom mieste, zmluvné strany alebo osoby nimi určené potvrdia odovzdanie a prevzatie
    predmetu predaja podpisom dokumentu s názvom „Potvrdenie o vyzdvihnutí kontajnera“. V
    Potvrdení o vyzdvihnutí kontajnera je zaznamenaný stav predmetu predaja v dobe odovzdania
    a vyhlásenie predávajúceho o odsúhlasení tohto stavu či záznam o prípadných námietkach.
    Kupujúci je povinný si predmet predaja pred prevzatím prezrieť a skontrolovať jeho stav za
    účelom zistenia, či zodpovedá jeho požiadavkám. Predávajúci je povinný kupujúcemu
    prehliadku vždy umožniť. V prípade, že kupujúci možnosť prehliadky nevyužije, neskôr nie je
    oprávnený namietať nedostatky, ktoré mohol pri obhliadke pri prevzatí predmetu predaja
    zistiť. Každá strana dostane jeden rovnopis Potvrdenia o vyzdvihnutí kontajnera.
  12. Ak sa realizuje odovzdanie a prevzatie predmetu predaja na mieste určenom kupujúcim, je
    kupujúci povinný na svoje náklady zaistiť a pripraviť vhodné miesto na umiestnenie predmetu
    predaja. Vhodným miestom na umiestnenie predmetu predaja sa rozumie najmä kvalitne
    spevnená plocha, prístupnosť miesta s dostatočným manipulačným priestorom a bezpečné
    pracovné podmienky. Kupujúci zodpovedá predávajúcemu za všetky náklady vzniknuté v
    súvislosti s nepripraveným alebo nevhodne pripraveným miestom na umiestnenie predmetu
    predaja (najmä nadpráca, poplatky prepravcu, pokuty a pod.). Predávajúci nezodpovedá za
    inštaláciu elektrických alebo iných prípojok. Kupujúci je povinný poskytnúť presnú adresu na
    doručenie predmetu predaja a zabezpečiť dostatočne veľkú plochu na prejazd transportu s
    predmetom predaja. Ďalší postup je rovnaký, ako v bode 3 tohto článku VOP.
    4
  13. Predmet predaja odovzdá predávajúci kupujúcemu až po úplnom zaplatení kúpnej ceny, ak sa
    strany nedohodnú písomne inak. Vlastnícke právo k predmetu predaja prechádza na
    kupujúceho až úplným zaplatením kúpnej ceny. Nebezpečenstvo škody na predmete predaja
    na kupujúceho prechádza prevzatím predmetu predaja. Kupujúci berie na vedomie a je
    uzrozumený s tým, že predávajúci zostáva vlastníkom predmetu predaja do okamihu úplného
    zaplatenia kúpnej ceny. Kupujúci berie na vedomie a je uzrozumený s tým, že do doby úplného
    zaplatenia kúpnej ceny nie je oprávnený na predmete predaja vykonávať akékoľvek zmeny
    alebo úpravy. V prípade porušenia tejto povinnosti kupujúci zodpovedá predávajúcemu za
    všetky škody na predmete predaja vzniknuté v súvislosťami so zmenami alebo úpravami
    predmetu predaja. Kupujúci berie na vedomie, že na predmete predaja môžu byť nepatrné
    odreniny či škrabance vzniknuté v dôsledku prepravy, a že tieto kozmetické nedostatky
    nebudú predmetom budúcej reklamácie. Predmet predaja je vyhotovený z plechu. Nepatrné
    odreniny či škrabance vzniknuté pri preprave predmetu predaja sú obvyklé.
  14. Preprava predmetu predaja do miesta určeného kupujúcim sa vždy realizuje na náklady a
    nebezpečenstvo kupujúceho. Predávajúci nie je oprávnený uplatňovať voči prepravcovi
    akékoľvek právne nároky. Všetky tieto práva patria výlučne kupujúcemu.
  15. Kupujúci je povinný mailom oznámiť predávajúcemu bez zbytočného odkladu vady predmetu
    predaja zistené pri prevzatí predmetu predaja. Kupujúci je povinný dané vady oznámiť
    najneskôr do troch dní od prevzatia predmetu predaja. Ak kupujúci neoznámi vady predmetu
    predaja riadne a včas, stráca práva a nároky z chybného plnenia.
    V. Záručné podmienky
  16. Záručné podmienky na predmet predaja sa riadia reklamačným poriadkom predávajúceho
    zverejnenom na webovom sídle www.kontajnery.sk a platnými právnymi predpismi Slovenskej
    republiky. Záručné podmienky sú aj súčasťou týchto VOP.
    VI. Nároky predávajúceho a kupujúceho
  17. V prípade omeškania kupujúceho s úhradou kúpnej ceny alebo s plnením iných peňažných
    záväzkov voči predávajúcemu sa kupujúci zaväzuje zaplatiť predávajúcemu zmluvný úrok z
    omeškania vo výške 18% ročne z dlžnej čiastky. Povinnosť zaplatiť zmluvný úrok podľa tohto
    bodu VOP sa nevzťahuje na kupujúceho, ktorý je spotrebiteľom.
  18. Ak je kupujúci v omeškaní s úhradou peňažného záväzku dlhším ako 15 dní, je predávajúci
    s okamžitou účinnosťou oprávnený odstúpiť od kúpnej zmluvy. Oznámenie o odstúpenie od
    kúpnej zmluvy musí byť písomné a zaslané na adresu kupujúceho. Predávajúci je ďalej
    oprávnený odstúpiť od kúpnej zmluvy v prípade, že kupujúci bez zjavného dôvodu odmietne
    prevzatie predmetu predaja.
  19. Predávajúci je ďalej oprávnený odstúpiť od kúpnej zmluvy v prípade právoplatného súdneho
    rozhodnutia o zrušení a nariadení likvidácie kupujúceho alebo v prípade, že je na kupujúceho
    vyhlásené konkurzné konanie alebo pokiaľ kupujúci rozhodne o svojom zrušení.
    5
  20. Ak dôjde k zrušeniu kúpnej zmluvy pred odovzdaním predmetu predaja z dôvodov na strane
    kupujúceho, vrátane situácie kedy kupujúci odmietne prevzatie alebo zaplatenie predmetu
    predaja bez akéhokoľvek oprávneného dôvodu, je kupujúci povinný uhradiť predávajúcemu
    zmluvnú pokutu vo výške 30% z dohodnutej kúpnej ceny predmetu predaja bez DPH a
    súčasne, okrem tejto zmluvnej pokuty, uhradiť predávajúcemu všetky náklady vzniknuté v
    súvislosti s plnením kúpnej zmluvy najmä náklady na umiestnenie/ zloženie predmetu predaja,
    poplatky a náklady prepravcu, penále a pokuty a pod.. Táto povinnosť sa nevzťahuje na
    kupujúceho, ktorý je spotrebiteľom.
  21. V prípade omeškania s úhradou platieb je kupujúci povinný uhradiť predávajúcemu všetky
    náklady vzniknuté predávajúcemu v súvislosti s vymáhaním pohľadávky, a to vrátane poplatkov
    za služby spoločnosti zaoberajúce sa vymáhaním pohľadávok.
  22. V prípade omeškania s úhradou platieb je predávajúci oprávnený použiť finančné prostriedky
    najprv na úhradu nákladov podľa predchádzajúceho odseku, ďalej na úrok z omeškania a až
    potom na úhradu dlžnej čiastky.
    VII. Odstúpenie od zmluvy
    A. Odstúpenie od zmluvy spotrebiteľom
  23. Kupujúci, ktorý vo vzťahu k predávajúcemu vystupuje ako spotrebiteľ, má právo odstúpiť od
    zmluvy bez uvedenia dôvodu do 14 dní odo dňa prevzatia predmetu predaja. Lehota sa
    považuje za zachovanú, ak oznámenie o odstúpení od zmluvy bolo odoslané predávajúcemu
    najneskôr v posledný deň lehoty. Dôkazné bremeno o uplatnení práva na odstúpenie od
    zmluvy znáša kupujúci.
  24. Kupujúci nemôže odstúpiť od zmluvy, predmetom ktorej je predaj predmetu predaja
    zhotoveného podľa osobitných požiadaviek kupujúceho, predmetu predaja vyrobeného na
    mieru alebo predmetu predaja určeného osobitne pre jedného kupujúceho.
  25. Predávajúci umožňuje spotrebiteľovi odstúpiť prostredníctvom vyplneného a odoslaného
    vzorového formulára pre odstúpenie od zmluvy. Formulár je zverejnený na webovom sídle
    predávajúceho.
  26. Odstúpenie je možné zaslať poštou na adresu BAUGRUP s.r.o., so sídlom: Galvaniho 7/D,
    Bratislava – mestská časť Ružinov 821 04 alebo e-mailom na e-mailovú adresu
    obchod@kontajnery.sk.
  27. Kupujúci spotrebiteľ zodpovedá predávajúcemu len za zníženie hodnoty predmetu predaja,
    ktoré vzniklo v dôsledku nakladania s týmto predmetom predaja inak, než je nutné s ním
    nakladať s ohľadom na jeho povahu a vlastnosti.
  28. Ak odstúpi kupujúci spotrebiteľ od zmluvy, predávajúci mu vráti bez zbytočného odkladu,
    najneskôr do 14 dní od odstúpenia od zmluvy, všetky peňažné prostriedky, ktoré od neho na
    základe zmluvy prijal.
    6
  29. Spotrebiteľ berie na vedomie, že ak neodstúpi od zmluvy z dôvodu vadnosti predmetu predaja,
    bude znášať náklady na vrátenie predmetu predaja predávajúcemu.
  30. Kupujúci je povinný dohodnúť sa s predávajúcim na termíne vrátenia predmetu predaja
    a umožniť predávajúcemu predmet predaja vyzdvihnúť. Prepravu predmetu predaja naspäť
    predávajúcemu po odstúpení od zmluvy zabezpečí predávajúci.
    B. Odstúpenie od zmluvy podnikateľom
  31. Kupujúci nie je oprávnený od zmluvy odstúpiť.
    VIII. Postúpenie práv
  32. Kupujúci je oprávnený previesť alebo postúpiť práva vyplývajúce z kúpnej zmluvy na tretiu
    osobu iba s predchádzajúcim písomným súhlasom predávajúceho.
    IX. Spracúvanie osobných údajov
  33. Prevádzkovateľom osobných údajov je spoločnosť BAUGRUP s.r.o., so sídlom: Galvaniho 7/D,
    Bratislava – mestská časť Ružinov 821 04, IČO: 46 129 375, zapísaná v Obchodnom registri
    Okresného súdu Bratislava I, oddiel: Sro, vložka č.: 72355/B. Uvedená spoločnosť spracúva
    osobné údaje za podmienok uvedených nižšie.
  34. Právnym základom spracúvania osobných údajov kupujúceho je § 13 ods. 1 písm. b) a písm. c)
    zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
  35. Podľa § 13 ods. 1 písm. b) zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a
    doplnení niektorých zákonov „spracúvanie osobných údajov je nevyhnutné na plnenie zmluvy,
    ktorej zmluvnou stranou je dotknutá osoba, alebo na vykonanie opatrenia pred uzatvorením
    zmluvy na základe žiadosti dotknutej osoby.“
  36. Podľa § 13 ods. 1 písm. c) zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a
    doplnení niektorých zákonov „spracúvanie osobných údajov je nevyhnutné podľa osobitného
    predpisu alebo medzinárodnej zmluvy, ktorou je Slovenská republika viazaná“ (napr. zákon o
    účtovníctve, zákon o dani z pridanej hodnoty, zákon o dani z príjmov, zákon o ochrane
    spotrebiteľa, zákon o archívoch a registratúrach).“
  37. Osobné údaje predávajúci spracúva na účely predaja a dodania predmetu predaja kupujúcemu
    a na účely vybavenia reklamácie.
  38. Predávajúci spracúva údaje kupujúceho v nasledovnom rozsahu: meno a priezvisko, obchodné
    meno, sídlo, IČO, telefónne číslo, e-mailová adresa, údaje uvedené v objednávke, údaje
    súvisiace s platbou za predmet predaja (číslo účtu, uhradená suma, dátum pripísania úhrady
    na účet predávajúceho).
  39. Príjemcom osobných údajov sú nasledovné osoby:
    7
  • kuriérska alebo prepravná spoločnosť zabezpečujúca dodávku predmetu predaja, servisní
    partneri, dodávatelia, poisťovne, iné orgány v spotrebiteľskom konaní, prepravné
    spoločnosti v súvislosti s vybavovaním reklamácií, daňoví poradcovia, audítori, právnici,
    súdy a orgány verejnej správy ako prevádzkovatelia alebo sprostredkovatelia
  1. Osobné údaje sú spracúvané počas obdobia plnenia zmluvy a počas plynutia záručnej lehoty
    na dodaný predmet predaja. Osobné údaje sú spracúvané dlhšie výlučne v prípade
    stanovenom príslušným právnym predpisom.
  2. Dotknutá osoba má právo podať návrh na začatie konania na Úrad na ochranu osobných
    údajov Slovenskej republiky, ak sa domnieva, že je priamo dotknutá na svojich právach
    ustanovených Nariadením GDPR alebo príslušnými právnymi predpismi.
  3. Dotknutá osoba má voči prevádzkovateľovi právo (i) požadovať prístup k osobným údajom,
    (ii) na opravu osobných údajov, (iii) na vymazanie osobných údajov, (iv) na obmedzenie
    spracúvania osobných údajov, (v) právo na prenosnosť osobných údajov a (vi) právo namietať
    proti spracúvaniu osobných údajov. Tieto práva si dotknutá osoba môže uplatniť
    kontaktovaním predávajúceho niektorým z nasledujúcich spôsobov:
  • písomne zaslaním listu na adresu sídla spoločnosti s uvedením mena a priezviska
    zodpovednej osoby pod názvom spoločnosti,
  • elektronicky zaslaním e-mailu na e-mailovú adresu obchod@kontajnery.sk
  • telefonicky na telefónnom čísle +421 905 542 568
  • elektronicky na webovej stránke www.kontajnery.sk
  • iným spôsobom vyplývajúcim z príslušných právnych predpisov
    Príslušným právnym predpisom je najmä Nariadenie GDPR, aplikovateľný zákon o ochrane
    osobných údajov v účinnom znení a ostatné aplikovateľné všeobecne záväzné právne predpisy.
    X. Záverečné ustanovenia
  1. Tieto všeobecné obchodné podmienky sa taktiež vzťahujú na predaj hnuteľných vecí,
    tvoriacich súčasti alebo príslušenstvo kontajnerov, najmä častí kontajnerov, vybavenie a
    zariadenia kontajnerov.
  2. Predávajúci si vyhradzuje právo zmeny ceny. Pri zmene ceny predávajúci kontaktuje
    kupujúceho. Kupujúci má právo pri takto upravených cenách objednávku stornovať.
  3. Kupujúci prehlasuje, že odoslaním objednávky potvrdzuje oboznámenie sa s týmito
    všeobecnými obchodnými podmienkami a že s nimi súhlasí.
  4. Kupujúci prehlasuje, že odoslaním objednávky potvrdzuje oboznámenie sa s reklamačným
    poriadkom, ktorý je súčasťou týchto všeobecných obchodných podmienok a že s nim súhlasí.
  5. Bez ohľadu na ostatné ustanovenia zmluvy, predávajúci nezodpovedá kupujúcemu za ušlý zisk,
    stratu príležitostí alebo žiadne iné nepriame alebo následné straty v dôsledku nedbalosti,
    porušenia zmluvy alebo vzniknuté iným spôsobom.
    8
  6. Tieto všeobecné obchodné podmienky boli formulované a ustanovené v dobrej viere, za
    účelom splnenia zákonných podmienok a úprav korektných obchodných vzťahov medzi
    predávajúcim a kupujúcim. Ak je niektoré ustanovenie týchto podmienok neplatné alebo
    nevynútiteľné, a to celkom alebo čiastočne, platnosť a vynútiteľnosť ostatných ustanovení a
    zvyšné časti príslušného ustanovenia tým zostávajú nedotknuté.
  7. Prípadné spory budú riešené predovšetkým dohodou. Prípadné spory medzi predávajúcim a
    kupujúcim je možné riešiť taktiež mimosúdnou cestou. V takomto prípade kupujúci –
    spotrebiteľ môže kontaktovať subjekt mimosúdneho riešenia sporov, ktorým je napríklad
    Slovenská obchodná inšpekcia alebo spor riešiť prostredníctvom k tomu určenej ODR
    platformy. Predávajúci odporúča kupujúcemu najskôr využiť kontakt na predávajúceho pre
    vyriešenie vzniknutej situácie skôr ako bude pristúpené k mimosúdnemu riešeniu sporu. V
    prípade nedosiahnutia mimosúdnej dohody bude na riešenie sporu poverený vecne i miestne
    príslušný všeobecný súd žalovaného stanovený podľa príslušných ustanovení právnych
    predpisov Slovenskej republiky.
  8. Kontaktnou e-mailovou adresou predávajúceho je obchod@kontajnery.sk. Kontaktným
    telefónnym číslom predávajúceho je +421 905 542 568. Kontaktné údaje predávajúceho pre
    doručovanie poštou sú BAUGRUP s.r.o., Galvaniho 7/D, Bratislava – mestská časť Ružinov 821
    04.
  9. Právne vzťahy a podmienky tu výslovne neupravené ako aj prípadné spory vzniknuté
    z neplnenia týchto podmienok sa riadia príslušnými ustanoveniami Obchodného alebo
    Občianskeho zákonníka.
  10. Predávajúci a kupujúci sa dohodli, že plne uznávajú komunikáciu na diaľku – telefonickú,
    faxovú (vrátane ručne vypísanej objednávky), elektronickú formu komunikácie, najmä
    prostredníctvom elektronickej pošty a internetovej siete ako platnú a záväznú pre obe zmluvné
    strany.
  11. Tieto všeobecné obchodné podmienky sú účinné od 1.1.2023